2014. január 24., péntek

Mi az a dolog....

Mi az a dolog, amit egykor a leghaszontalanabbnak tartottál azok közül, amelyeket  megtanultál, most mégis a javadra válik ez a tudás???

Nálam ez:

  

Jaj, de leírhatatlanul utáltam a gépírást! Szinte  megalázónak tartottam! Nem túlzok, így volt. Gondolkodás nélkül, robotpipi módjára begépelni egy akármilyen szöveget. Hát milyen feladat ez? 

Ma is így érzek, ha eszembe jut, de azért beismerem: ez a tudás, képesség, most a hasznomra válik.
Nos, a ti birtokotokban is van hasonló mihaszna-hasznos tudás???

5 megjegyzés:

  1. Nekem bizonyítványom van belőle, tanultam gyors és gépírni. Még gimiben lehetett fakultációnak választani és külön vizsgázni belőle. Eszembe juttattad, hogy van egy gyors és gépírói végzettségem is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én négy évig tanultam, de mindig azt éreztem, ezt úgyis a titkárnőm fogja csinálni.

      Törlés
    2. ...én titkárnő is szerettem lenni :)

      Törlés
  2. Én imádtam ezt tanulni, ráadásul a vége felé már zenére gépelhettünk :) Ma is imádok vakon gépelni, szerintem kifejezetten jó érzés!

    VálaszTörlés
  3. Én is "vakon" gépelek, néha odalesek, de nagyon ritkán, talán pár percenként, hogy tudjam, nem utottem - e félre valamit.

    VálaszTörlés