2014. január 29., szerda

Ismerjük meg egymást - játék

Ezt a játékfelhívást   Anikótól  kaptam! Anikó az egyetlen blogger, akivel személyesen is találkoztam múlt év nyarán Szentendrén. Nagyon megszerettük őket, az egész családdal. 

A játék lényege:

1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki meghívott - teljesítve
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi - igyekezni fogok, bár szerintem mindegyik hétköznapi lesz, de ez nem baj. 
3. Válassz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba - ez és a következő pont viszont elmaradnak, mert nem szoktam játékokat tovább adni, sem blogos díjakat. Remélem, nem haragszik meg rám senki sem emiatt. 
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy rájuk esett a választásod.


Nos, íme a 7 dolog rólam:

1) Azt szokták mondani, olyan sötét a hajam, mint az apukámnak. Nos, az én eredeti hajszínem piszkos szőke.
2) Az autóban mindig bömböltetem a zenét - aki ismeri az öcsémet, az most mondhatja, hogy ez biztosan genetikai defekt. 
3) Utálok domra, hegyre felfelé gyalogolni.
4) Szeretem a piros cipőket.
5) Nem szeretem a horrorfilmeket.
6) Mindig védelmembe vettem /  veszem a gyengéket.
7) Nehezen tolerálom a lassúságot. Okot ne kérdezzetek, szerintem csak amiatt, hogy én túl gyors vagyok.

Ennyi lenne. 7  egyszerű, de személyes dolog a SW-ről :-)

1 megjegyzés: