2014. január 19., vasárnap

Bundás alma - egy kis csavarral

Már nagyon régen készítettem bundás almát ( értsd tizenéve ), de amikor Szilvinél megláttam a napokban, kedvet kaptam hozzá.

Néhány finomítással, itt az én változatom:
A szokásosnál sűrűbb palacsintatésztát készítettem ( két tojás, kb  400 ml tej, liszt, olaj, egy kanál cukor, egy csipet só ). A tésztát szerintem mindenki készítse a szokásos módon, kicsit sűrűbb állagúra. A tésztába a kevéske fehér cukor helyett barna került, valamint fahéj és egy narancs lereszelt héja. 
Az almaszeleteket ebbe a tésztába raktam, majd kevés / nagyon kevés / olajon kisütöttem. A kész bundás almákat egy tálba raktam, majd még forrón  vékonyan meglocsoltam mézzel és még egy kevés fahéjat szórtam rá.
Ez a tésztamennyiség 7-8 almához elég lesz.



Nagyon finom volt, Eszter nagyüzemi mennyiségben ette, de azért mi is pusztítottunk belőle. 
Ti hagyományosan készítitek a bundás almát, vagy szintén  bevettek valamilyen barbatrükköt???

1 megjegyzés:

  1. Igazán finomnak néz ki így a képről. Biztosan az is volt. :)
    Nálam az alma csak is nyers formában megy le.... :/ :)

    VálaszTörlés