2013. december 7., szombat

Szarvasos, csillagos ablakdekoráció papírból

Éveken keresztül vásároltuk a karácsonyi matricás ablakdekorációt. 
Volt köztük nagyon színes, meg letisztultabb is. Ezt az egyszerűbb vonalat szerettem volna megvalósítani az elmúlt évben - akkor már egy kevés díszítésre tellett az időmből. Merthogy későn kezdtem el a papír díszítés gyártását, ehhez pedig egyedül idő kell. Sok idő. 
Az idén már két hete rénszarvasokat vagdostam, meg csillagokat. Esténként, terápiás jelleggel. Írtam is a Facebookon, hogy ez egy komplett pszichoterápia. Egy sűrű kimerítő nap után leülni és egy szó nélkül, gondolkodás nélkül csak a szarvasokat vagdosni. 
Végül ez lett belőle, nézzétek:





Kiemelném, hogy az összes anyagköltség ugyebár a sima fehér papír és a ragasztószalag. Tehát szinte nulla. Ami viszont számomra nagyon fontos - a saját munkám ( na meg Eszteré, aki szintén segített a csillagok kivágásában ), olyan, amilyet én szerettem volna és egyedi. Ráadásul ez a dekoráció télies és nem karácsonyi, tehát a tavasz kezdetéig fent maradhat. Utána majd felváltja valami eská, papírból készült tavaszi kompozíció. 
Nektek hogy tetszik? Ti is magatok készítitek az abalakdekorációt?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos lett. A legjobban az tetszik hogy még hó takarót is tettetek a díszek alá :) Nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett! és a házatok is nagyon gusztusos!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! Nálam az ablakdekoráció általában azon a ponton vérzik el, hogy előbb le kéne pucolnom az ablakokat :))) Mire rászánom magam, lemegy a szezon :D

    VálaszTörlés
  4. Szeretném látni, hogy Ki volt ilyen ügyes!
    ...és szeretném megkérdezni, hogy készítene nekem ezekből a rénszarvasokból?
    Nagyon "hangsúlyos" lenne az üzletembe, de jómagam, idő hiányában nem tudom elkészíteni.
    Várom válaszát.
    Köszönöm.
    Üdv.. Pirka Lászlóné Ibolya
    www.winchesterbt.hu
    www.winchester-vendeghaz.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ibolya! Mivel teljes munkaidőben dolgozom és két kisgyerekem van, sajnos efajta felkérésnek nem tudok eleget tenni. A szarvasok sablonját az internetől kerestem. Ha segít, szívesen kikeresem újra és elküldöm Önnek.

      Törlés