2013. december 6., péntek

Karácsonyi kihívás - 5.

Négy karácsonyi kihívás már mögöttünk van. Hogy haladtok? Én egészen jól, kivéve egy dologban - említettem nektek a lányokat, akiknek ajándékot szeretnék adni. Sajnos még mindig nem kaptuk meg a szülőktől, ahogy a többi szülőtől sem az engedélyt, hogy megtudhassuk a címeiket. Hogy hanyagság, elnézést leszarom hozzáállás-e, vagy tényleg attól tart bárki is, hogy a gyereke címére mostantól mindenféle banki ajánlat fog járni, nem tudom. Tőlem olyat maximum akkor kaphatnának, ha titokban egy jól menő nagyvállalatuk van, máskülönben nem. Sajnos azt gondolom, ez inkább egyfajta nemtörődömség, pedig a gyerekeiknek szeretnénk örömet okozni. Ennyit az előző kihívás margójára.

Most viszont itt az újabb, immár az ötödik.

 Küldj saját készítésű képeslapokat a családnak, ismerősöknek!

Kiskoromban annyira vártam a postást ebben az időszakban! Imádtam a szebbnél szebb karácsonyi képeslapokat. Micsoda öröm volt  egy szép lapot kapni. Én a betlehemi, rajzolt lapokat szerettem a legjobban, a gyertya, dió és társai kompozíciók mehettek az öregeknek (értsd- abban gyönyörködjenek a felnőttek ), előbbieket elraktam magamnak.

Az utóbbi 5-6 évben kezdtem újra karácsonyi üdvözleteket küldeni, mert elég lett az sms boldog karácsonyokból. Kézműves lapokat szoktam vásárolni.

Jött ezután az újabb fejezet - karácsonyi képeslap eská, - saját kezűleg, ami nálunk így néz ki: Eszter a modell, kitalálunk valami érdekes kompozíciót, majd lefotózom. A neten rengeteg kész sablon, háttér van karácsonyi tematikában, ezek segítségével megszerkesztem a képeslapot, majd kihívattatom mint fényképet. Igen, sima fényképet. Ezt beborítékozzuk, arany filctollal megcímezzük és elküldjük. Mindig nagy a sikerük.

Az idén már két modellem lesz. A kompozíció kezd összeállni a fejemben - ma, holnap meg is csináljuk! A kellékeket már megvásároltam. A megcímzett borítékokat a nemrég beszerzett karácsonyi pecsétekkel fogjuk díszíteni. 

Akinek nincs kisgyereke, készíthet lapot magáról is, vagy a kutyájáról, kis karácsonyi hangulatban, de akár a feldíszített, karácsonyi pompában úszó házáról is, vagy  a havas fákról a kertben, ádventi koszorúról, saját mézeskalácsairól. Ezernyi lehetőség van.

Végezetül megmutatom a múlt évi képeslapunkat. Akit további képek is érdekelnek, keressék a Superwomanatwork Facebook oldalát!





A kihíváshoz pedig tessék csatlakozni! Higyjétek el, ezeket a képeslapokat senki sem fogja a szemétbe hajítani! Megmaradnak emléknek.




2 megjegyzés:

  1. Nálunk egyik évben ez volta karácsonyi ajándék, bekeretezve a mamáknak :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép!
    És igen, a személyes kis ajándékok tulajdonképpen a legértékesebbek.

    VálaszTörlés