2013. november 16., szombat

Új karácsonyi díszeink

A múlt évi karácsonyfánk nekem nagyon tetszett:



Az idén ezt a vonalat folytatjuk. Ebből a színvilágból vásároltam új díszeket, kiegészítőket. Íme néhány:



Ezeket a szalma angyalkákat mamáék hozták a lányoknak Szigligetről


A csipke  hópelyhek egy fiatal kézműves munkái


Kaspó az Ikeából a krémszínű mikulásvirágnak


Só-liszt gyurmából készített csillagok, Eszterrel együttműködve. Még festés előtt állnak.


Filc csillagok, szintén kézműves alkotás


Az idei kedvenc motívumom, a szarvas. Szeretnék még beszerezni szarvasos díszeket, ez például nagyon tetszene:


A forrást belinkeltem a SW Facebook oldalára, hátha valaki szeretne ilyet rendelni.
Én nagyon boldog lennék egy ilyen készlettel, de nem Magyarországon lakom, sajnos nem tudom megrendelni. Valami szép szarvasos dísz fog még kelleni nekem.

Ami még tervben van: kinéztem egy szép alátétkészletet bronz színben, a tálaláshoz. Égősort vásároltam már egyet, az most egy üveg vázában alapozza meg a karácsonyi hangulatunkat, de kell vennem újat a fára is.
Szeretnék készíteni szalvétagyűrűket wcpapír gurigából. Tobozból most gyártom a karácsonyfadíszeket. Eddig ebben a formában nem használtam fel őket. Nemsokára megmutatom, milyenek lettek.  Ennyi lenne. 

Mit szóltok? Tetszenek a díszek és a terveim???



4 megjegyzés:

  1. Nagyon ízléses és romantikus :) A mi karácsonyfánk ehhez képest sokkal kevésbé "koncepciózus" mindenféle szín és mindenféle stílus elegyedik rajta - az anyukám által horgolt angyalkáktól, gömböktől és hópelyhektől kezdve a kínai csillivilli bazári díszekig, olyan maximális összevisszaságban, ahogy a gyerekeknek tetszik, ugyanis néhány éve nekik már úgy karácsony a karácsony, ha tehermentesíthetik egy kicsit a Jézuskát :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a lényeg, hogy oromet okozzon. régen nekunk arany- piros volt. Ebbol lett arany-barna, majd lassan az arany csokkent és jott helyette a fehér. Most sem egyhangú, van rajta barna, bronz, arany, krémszínu, fehér. szerintem olyan harmonikus. Van egy kicsi, FEHER fám! Vannak rá rozsaszín és ciklémen díszeim!!! Azt majd megkapják a lányok, ha egyszer kész lesz a szobájuk.

      Törlés
    2. Valamelyik évben láttam a helyi hiperben egy rózsaszín műfenyőt, attól majdnem dobtam egy hátast... de biztos van rá kereslet, ha gyártják :D A másik vicces, amit szintén ott láttam egy sarokfenyő volt, ami azt jelenti, hogy az "alaprajza" nem kör alakú volt, hanem csak egy körcikk :D Haláli mi mindent el lehet adni a karácsony égisze alatt...

      Törlés
    3. Na, akkor most dobj még egyet, mert nekem az van meg! Tescoban vettem, kb 90 centis fehér. Cuki amúgy. Irodámban volt három éve :-)

      Törlés