2013. november 17., vasárnap

Téli lakásdekoráció - átöltöztek a vázáink

Írtam már többször is, hogy van pár alap darabom, amelyeket évszaktól függően dekorálok. Ilyen ugye a kis akvárium forma üveg tál és a két, henger formájú üveg váza is.
A kisebbikben az ősszel még a lampionvirágos kompozíció volt. Most ennek az alapját, a barna fa dekorációs elemet ( Teddiben vettem talán 2,90 euróért ) meghagytam, ahogy a makkokat  is a váza alján. Az ágacskákat három tobozdísszel díszítettem fel és a Kikkben vásárolt csipeszes kisangyalkákkal.
Került még a vázába fehér, szinte áttetsző szalag is, kicsit a telet szimpolizálva. 


A tobozokat ugyanúgy készítettem elő, ahogy a múlt évben. Fehér festékspray segítségével lefújtam őket fehérre, de nem teljesen, hanem csak olyan "behavazott" állapotra. 



Arany cérnából akasztót készítettem rájuk, majd vékony krémszínű szalagból kis masnit kaptak.



A tobozokat készítettem már úgy is, hogy alapként kevés aranyat, majd erre kevés fehér festéket fújattam. Most csak a fehéret használtam, igaz, egy eseten egy nagy aranycsillámos körömlakkal aranyosítottam az egyik tobozt. Nagyon szép lett.


Kezdetnek megteszi. Újra előkerült a múlt évi üveges dekirációm makkokkal és üveggyöngyökkel. 


Az egyik fotón látszik kicsit, hogy a nagyobbik üvegvázában egy égősor van. Nagyon dekoratív, hangulatos! Mostanában ezt használjuk hangulatvilágításnak esténként, csak ajánlani tudom.
Ahogy látjátok, ezek az ötletek nagyon egyszerűek. Bárki el tudja készíteni őket, nem kell hozzá kézügyesség sem, csak egy minimális szépérzék. 
Próbáljátok ki ti is valamelyiket! 
Hangolódjunk rá szépen lassan a télre, mert tetszik, nem tetszik, lassan ideér ♥

1 megjegyzés: