2013. november 18., hétfő

Szalvétagyűrű wécépapírgurigából

Látom magam előtt a tekinteteket. Wécépapírguriga az ünnepi asztalon! Na, semmi vizionálás!!!
A wécépapírguriga az egyik legsokoldalúbb kreatív alapanyag, ráadásul mivel szemét, ingyen van.
Nemrég kigondoltam, hogy az ünnepi asztalra szeretnék szalvétagyűrűket is tenni. Íme, elkészült az első darab. A gurigát két egyforma részre vágtam. Egy szép csomagolópapírból levágtan a guriga méretének dupláját olyan hosszan, hogy kb két rétegben át tudjam tekerni rajta a papírragasztóval átkent papírt.



 Ragasztáskor a gurigát a papír közepére helyeztem, rátekertem a ragasztós papírt, majd a két szélén kimaradt szintén ragasztós papírt benyomkodtam a guriga belső oldalára. Ott ajánlott átlátszós ragasztóval átragasztani az illesztést. Ennyi lényegében a munka. Aki kreatív, ragaszthat rá gyöngyöt, tollat, vagy csipeszt a névjegyek részére. Én a Kikkben vásárolt csipeszt csak ráfogattam, nem ragasztottam rá. Így is jól néz ki.


Karácsonyig még három darabot készítek belőle, vagy ha aktív leszek, akkor ötöt. Legyen teljes a készlet.
Sajnálom, hogy nincs olyan ismerősöm, aki értékelne efajta kreatív ajándékot, mert szerintem egy szép dobozban ez is helyes ajándék lehetne. 


Mit szóltok? Kipróbáljátok ti is???

2 megjegyzés:

  1. Micsoda ötlet! Egyszerű és nagyszerű! Én már loptam is..:-)))

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik.....otletes gyartok én is:-)))

    VálaszTörlés