2013. november 8., péntek

Lehetne akár gasztroajándék is...

Lehetne akár gasztroajándék is ez az üveg fűszerolaj, amelybe szárított rozmaringot, fokhagymát és egy kevécs chilit tettem.
Tökéletes grillezett csirkemellhez.



Az üveg szára dekortapaszból kapott egy kis nyakkendőt, hogy ünnepiesebb hangulata legyen.
Azért írtam, hogy lehetne, mert az én ajándékozottjaim nem igazán  jó alanyok az eféle  ajándékhoz. Viszont van pár ismerős, barát, akiknek szívesen adnék egy-egy kisebb üveggel belőle vendégségbe érkezvén, ezért  be is szerzek néhány mutatós üvegcsét.


Ti szoktatok fűszerolajat készíteni???

2 megjegyzés:

  1. szoktam, adok is, meg kaptam is már...tanácsom, hogy nagyon kis üvegcsébe tedd, mert elég pár csepp, hogy az aromás olaj elegyedjen más olajokkal pl. ja, és azt tapasztaltam, hogy ha a fűszer kikandikál az olajból: órák alatt megpenészedik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most saját fogyasztásra készult, az ajándékokat 2decis uvegekbe fogom rakni. Mind elmerult az olajban, szerencsére. Nagyon koszonom a hasznos tanácsokat. :-D

      Törlés