2013. november 20., szerda

Karácsonyi kihívás - 4.

Ajándékozz meg valakit! Na de ne családtagot, vagy barátot! Keress olyan embert, szervezetet, ahol igazi boldogságot okozhatsz bármifajta felajánlással, ajándékkal!
Múlt héten részese lehettem egy rendezvénynek, ahol nehéz körülmények között élő gyerekekkel foglalkoztunk, rajzoltunk, majd megajándékoztuk őket. A gyerekekkel kisebb csoportokban játszottunk és én már előző este eldöntöttem, az idén közülük valakit fogok megajándékozni. 
A csoportomban volt két tíz éves kislány. Elbeszélgettem velük, mit szeretnek, mire vágynak. Nem sejtik, hogy miért faggattam őket, de lesz majd nagy meglepetés, amikor Karácsony előtt megkapják postán, szép dobozban, karácsonyi pecséttel díszítve az ajándékaikat. A csomagba bepakolom a róluk készített képeket is, aminek nagyon fognak örülni, hisz igazi jó barátnők lettek.
Aminek külön örülök, hogy a programban részt vevő 17 másik társam, kollégám  is csatlakozott hozzám, így sok gyerkőcnek tehetjük emlékezetessé a karácsonyát.
Ez az én idei karácsonyi felajánlásom ajándékozás ügyben. Olyan egyszerű! Csatlakozik valaki??? 


3 megjegyzés:

  1. Én a magam módján igen! Múlthéten gondoltam arra, hogy akinek adtam a babakocsit, mondta, hogy nem tud sütni. Arra gondoltam, karácsonykor meglepem őket egy kis sütivel. Biztos fog örülni neki a két kisgyerek is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, látom ezt már írtad a kihívás-3.-nál...:-)))))

      Törlés
    2. Ez jó otlet Anikó, attol fuggetlenul, melyik kihívásban volt. Ha lesz rá lehetoséged, tedd meg!

      Törlés