2013. november 30., szombat

Csak ennyit tehetek ...

Amikor néha a kicsi fájdalmasan,  majdnem sírva nyöszörög  álmában, kimondhatatlanul  tehetetlennek érzem magam. Dühösnek és tehetetlennek. Hiszen tudom, amióta ITT van, nem történt vele olyan dolog, ami miatt szoronghatna.
De mi volt előtte? Hiszek a magzati élményekben, egy ilyen kisember életében még aktív  lehet sok sok pocakban megélt trauma. Olyanok, amelyeket nem velem  élt meg és emiatt nem is sejthetem, mik voltak azok. Nem tudtam rá akkor vigyázni, nem tudhatom, mennyire nem vigyáztak rá. Nem voltam, nem lehettem mellette akkor sem, amikor nem kellett valakinek. Amikor elhagyták. Van egy olyan előélete, amely előttem ismeretlen. Amelyet egyedül, árván kellett megélnie és tele van efajta keserves emlékekkel. Nem tudom, mikorra törlődnek ki ezek az élmények az álmaiból, de néha még visszatérnek. A nappalokat már sehogy sem tudják befolyásolni, abban a világban már kora reggeltől késő estig napsütés, vidámság és ezer puszi vannak. De a sötétben, amikor minden elhallkul, még hallatszik néha a keserves fájdalom.
Eldobva a  tehetetlenség érzését én akkor csak annyit tehetek, hogy megfogom a kezét, megsímogatom, vagy a karomba veszem, hogy tudja, itt, nálunk, vele, már éjjel is süt a nap, nem engedünk ide holmi gonosz démonokat. A fülébe súgom, hogy nincs semmi baj, én vigyázok rá.  Csak ennyit tehetek...

7 megjegyzés:

  1. Talán csak egy rossz álom, az enyémekkel is előfordult pedig kezdetektől együtt vagyunk, ne aggódj jobban mint kell :) Csak szeretgesd ahogy eddig is, a tündérmesék is rosszul kezdődnek de jól végződnek! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos többször is előfordul. De higyjünk a tündérmesékben ♥

      Törlés
  2. Ismeretlenül is kívánok nektek sok örömet, nyugalmat, békességet. Nagyon szép bejegyzés.

    VálaszTörlés
  3. Szivhezszolo iras. A legjobbat csinalod.

    VálaszTörlés
  4. Elhiszem hogy ez az érzés foglalkoztat, de hidd el amit Szilvia A. is írt ez bármelyik gyerekkel előfordul. Az én lányom is így szokta nyugtatni a kis unokámat hogy "semmi baj" . A kicsi érzi hogy szeretet veszi körül hidd el!

    VálaszTörlés
  5. Jól csinálod, s amit tehettél, megtetted:)

    VálaszTörlés
  6. Annyira hiszek ebben én is, De jól csinálod, csináljátok, a legjobb helyen van, ahol lehet!!! Ölellek!!!!!

    VálaszTörlés