2013. november 26., kedd

Bevallom,... nem tagadom....

Bevallom, nem tagadom, büszkén vállalom! Gyűjtő vagyok. Beleszerettem a kis, helyes mokkáspoharakba!!!
Nem kell ám bármilyen.... csak olyanra vágyom, amely  földrajzi helyet - várost, országot jelöl. Régebben ugyanilyen bögréket gyűjtöttem, aztán jött ez a mini, mokka szerelem.Talán pont azért, mert egyrészt a kis piccolo pressót szeretem, másrészt pedig ezek a kicsi pohárkák sokkal egyedibbek, mint nagy társaik.
Az elsőt talán négy éve kaptam egy kolléganőmtől, Side városából. A következő ajándék Prágából érkezett, majd én is vettem ugyanitt egyet. Van még pohárkám Barcelonából, Izlandról, Berlinből, Egyiptomból és Londonból. is. Vásárolom őket én is, de kérem is az ismerőseimet, ha utaznak egy érdekes helyre, hozzanak nekem egy kicsikét.

Egyszer rendezek egy jó kis kávézós délutánt, amikor mindenki más pohárkából fogja kortyolni a piccolót.
Nektek hogy tetszenek? Ti is gyűjtötök valamit?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése