2013. november 29., péntek

Ádventi naptár kicsit másképpen

Ebben az évben  szerettem volna saját magam készíteni egy ádvetni naptárat Eszter részére. Csokisat nem veszek, fél perc alatt kirabolja, oszt´ annyi.
Arra gondoltam, egy interaktívabb formáját választom az ádventi naptárnak. Olyat, amellyel az ajándékozott is fokozatosan a közelgő Karácsony hatása alá kerül.
Internet segítségével kerestem ingyenesen letölthető karácsonyi kifestőket, 24 darabot. Ezeket feltekertem és madzaggal megkötöttem.



Ugyancsak az internetről kerestem csinos, színes számokat is. ( A számoknak fontos szerepük lesz, mert Eszter most a számolós időszakában van, így ezeknek nagyon fog örülni.)  Ezeket kinyomtattam, kivágtam és kör alakú drapp papírra ragasztottam. Ez a drapp papír történetesen egy vastagabb,  használt irodai boríték, amelyre a köröket egy kávéscsése segítségével rajzoltam ki.  Mindegyik kört kilyukasztottam papírlyukasztóval, így már fel lehetett őket fűzni.



A tekercseket egy filcből készült, rénszarvas formájú táskába pakoltam, amelyet a Kikkben vásároltam. Aki ügyes, maga is készíthet egyet.  Sajnos nem fér bele mind a 24 tekercs, csupán 12, de fokozatosan tölteni fogom úgy, ahogy szedi ki a rajzokat belőle.



A készlet kiegészül még egy mappával is, amelybe Eszter lefűzheti a rajzokat és egy csomag színes ceruzával.
Ennyi lenne az ötlet.
 Nagyon el voltam már keseredve a hét elején, amiért semmi érdekes dolog sem jut az eszembe, aztán hétfőn megszállt az ihlet. Csak úgy, piff-paff. És kimondom, hogy nagyon büszke vagyok rá, mert jó volt rajta három estén keresztül titokban dolgozni.
Nektek hogy tetszik? Ti is készítettetek ádventi naptárat?


3 megjegyzés:

  1. ohh kérem, itt komoly ünnepvárás esete forog fenn, úgy látom
    a háttérkép is csillogó gömbök, minden egyben, klassz

    VálaszTörlés