2013. november 28., csütörtök

Ádventi koszorú (?)

Elkészült az idei ádventi koszorúnk (?). Megintcsak kérdőjellel merem ezt írni, merthogy nem koszorú.
A kreáció alapjául egy szép, évek óta pihentetett cserepet választottam. Azért szavaztam erre, mert magasabb, kisebb és ezáltal nehezebben elérhető az állandóan pakoló mininek.



 Ebbe került az oázis, amelyre annyi vizet engedtem, amennyit fel bírt szívni. Az oázis közepébe négy, törtfehér gyertyát szúrtam. Köréjük rendeztem el  a fenyőágakat, majd a három kis díszítőelemet - két szárított narancsszeletet és egy nyírfakéreg csillagot. Mindegyiket dekordrót segítségével rögzítettem az oázishoz.


Szerettem volna a csipkét is becsempészni a kompozícióba. Ilyen egyszerűen oldottam meg most, de lehet hogy később átvariálom.  Nos, nektek hogy tetszik?




4 megjegyzés:

  1. Klassz! Nagyon jó ötletet adtál, köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Koszonom. Egyszeru és természetes - ez volt a lényeg.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik :) Én tegnap teljesen átvariáltam az elképzelésemet, másabb lett, mint terveztem :)

    VálaszTörlés