2013. október 31., csütörtök

Rendetlenség

Sokszor, ha házi szolgálatos napom van, nem munkába járós, azt érzem a nap végén, hogy semmit sem csináltam. Mindennek oka elsősorban a rengeteg bizonyíték ellenem - a rendetlenség ( két aktív kis munkagép dolgozik itt egész nap).

Még jó, hogy van  ez a blog, - visszanézve látom, hogy  készültek finomságok a konyhában, szépségek dekorációként, olvastunk is, játszottunk is, neveltünk is, meg az agyunk is dolgozott. Megnyugszom, hogy én mindent elkövettem az OTTHON érzésének erősítéséért aznap, ami az én szememben egy családanya legfontosabb feladata.
 Aztán van aki azt reagálja erre, hogy  a rendetlenség is eltűnhetett volna, ha nem ide írkodtam volna...



Lehet :-D

6 megjegyzés:

  1. Honnan tudod, hol lakunk???
    :-D
    Detto, nálunk is. Mondom is a férjemnek, hogy látod, ezért nincs patikatisztaság itthon, tök felesleges.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. bizony, mennyi minden volna, ha az a volna nem volna...
      vagy mégsem???

      Törlés
  3. A rendetlenség is rend, csak máshogy néz ki mint amit a többség megszokott ;) :D Én személy szerint nem hiszek az otthonok uniformizálásában és nem érzem jól magam olyan lakásokban, ahol még a szőnyeg rojtját is megfésülik reggelente... a lakás van értünk, nem fordítva. Szerintem jól manőverezel a feladatok között!

    VálaszTörlés
  4. Élni is kell, nemcsak megfelelni.

    VálaszTörlés