2013. október 24., csütörtök

Majonézes tonhalkrém

Lehet, hogy sokan ismeritek, lehet hogy nem, én csak pár hete találkoztam először a majonézes tonhalkrémmel. Vajjal kikeverve, majd fűszerezve szoktam készíteni, de nekem ez a majonézes változat sokkal jobban ízlik.
Két tonhalkonzervet lecsepegtettem, majd hozzáadtam annyi majonézt (utoljára tartármártást, amitől finomabb volt), amennyit az állaga megkívánt, hogy krémesre keverhessem.
Só, bors, kevés mustár került bele, de gazdagítható még főtt tojással, reszelt hagymával, citromlével,  ízlés szerint.
Abban a szendvicsben, amelyet volt alkalmam megkóstolni, a tonhalkrémre ruccolát pakoltak. Szerintem nagyon jó párosítás volt, ez máig a kedvencem. Én most uborkával tálaltam, így is finom volt.
A majonézes tonhalkrém ideális vendégváró falat, friss vagy pirított bagettel, friss zöldségekkel. Próbáljátok ki ti is. 
P.S.: Készítitek a tonhalkrémet más változatban is? Ha igen, írjátok meg a receptet!


1 megjegyzés:

  1. Kipróbálom, mielőbb.
    Én a klasszikusat szoktam, vaj, tojás, fűszerek, hagyma.

    VálaszTörlés