2013. október 9., szerda

Kincsek a táskában

Vonatkoztass el a pénztárcádban lapuló platina kártyától, a drága parfümtől és egyébb értékes, pénzben mérhető dolgoktól. A te táskádban milyen igazi kincsek lapulnak?

Szerintem legtöbbünknek van olyan apróság a pakkjában, amihez mindenek felett ragaszkodik. Egy kulcstartó egy kedves nyaralásról, valami kis kabala, kedvenc toll, egy mozijegy, amit tíz éve az első randi után eltettünk emlékbe. 
Olyan dolog, amelynek kincs értéke csak számunkra van. 



Az én  kedvenc  tárgyam a táskámban a tükröm. Kicsit régies hatású, Párizsban vásároltam  és mivel ez  a kedvenc városom, ez a kis tükör mindig emlékeztet arra, hogy ott milyen csodában volt részem. Elég elővenni, kicsit megsímogatni a képet a borítóján és máris pozitív érzések árasztják el az embert. Látom magam előtt a Montmartre  napfényes utcácskáit, ezernyi emberrel, számtalan üzlettel. Hallom a harmonika hangját, érzem a számban az ott kortyolt kávé ízét.   Akkor, amikor nem olyan jó ott és úgy, ahol, ahogy vagyok, ez a kis tárgy eszembe  juttatja, hogy ennél sokkal szebb dolgokban is volt már részem, ...  és igen, lesz  is a jövőben.

Nos, ti milyen kincseket rejtegettek a táskátokban???

2 megjegyzés:

  1. Az én táskám elég prózai beltartalmú, nincsenek benne kincsek... sőt mivel elég feledékeny vagyok, örülök ha a szükséges dolgokból nem marad ki semmi :))) Már gondoltam rá, hogy bevezetek egy táska-checklist -et :D

    VálaszTörlés
  2. Egy levél a férjemtől. A te tükröd pedig gyönyörű!

    VálaszTörlés