2013. október 16., szerda

Csengetett, Mylord???

Nem nagyon szoktam tévét nézni mostanában. Szeretem egyébbként az agráriummal és vidékkel,  hagyományőrzéssel  foglalkozó magazinokat, ezeket azért reggel megnézem, ha alkalom adódik rá ( a reggel az hajnalban van).

Számomra az elmúlt hetekben a Csengetett Mylord című angol sorozat jelentette a filmes kikapcsolódást. Emlékeztek még rá? 
A youtube-on egyébbként megtalálható mind a huszonvalahány rész. Egy-egy epizód kb 45 perc, szóval ha csak napi egyet néztek meg, akkor majdnem egy hónapon keresztül biztosított a kellemes, fanyar angol humorú szórakozás. 


Kedvcsinálónak itt van az első rész. Jaj, én nagyon szeretem ♥

5 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon imádom :))) Lady Lavender a legjobb fej benne. Neked ki a kedvenc karaktered?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ivy és Lady Lavender. Na meg persze a mosogatónő.

      Törlés
    2. - Mabel, félretettem neked a hal bőrét a maradék krumplival!
      - Koszonom Mrs Lipton, az jó lesz!

      Törlés
  2. Huuuu, en is imadom! Megvan dvd-n, de mar regen lattam. Jo, hogy emlitetted, meg is fogom nezni!
    Lizi

    VálaszTörlés