2013. október 18., péntek

Az őszi Bécs - nekem

A napokban Bécsben jártam három kedves barátnőmmel.  
Shoppingolni .... folytatták sokan a mondatot helyettem, de nagyot tévedtek (osszesen ha 15 percet voltam bármilyen üzletben is az egész nap folyamán). Igazi kellemes, meleg  napsütés, kávé illat, ezernyi nyugodt ember, gyönyörű parkok vártak ránk - mint mindig. Most láttam Bécset először őszi köntösben. Csodálatos. 

Őszi portéka a virágárusnál




Ezeket az angyalkákat mindig lefotózom, ha arra járok.



A parkok ... csak ülni itt és nézni a várost, az embereket. 
Egy ilyen igazi nagyvárosban mégsem láttam fejüket vesztve rohanó bolondokat, amilyenekkel a mi városaink tele vannak a hétkönapokon. Olyanokat, akik mindezt végül hétvégén plázákat járva ellensúlyozzák, vesznek egy kis örömöt maguknak, azzal kárpótolva a meg nem élt hétköznapokat. Mert a jutalomért, amit a PÉNZEN lehet venni, .... na azért legalább megérte nem emberként élni 5 napig. 



Ha Bécs, akkor fiáker 


... és  Sacher torta kávéval a Hotel Sacherben


Otthon pedig már várják a Mozart golyót és a tallért


Leírhatatlanul szép nap volt. Megélni és megfigyelni egy másfajta életet.  Nincs bennem sóvárgás, mert az is  rajtam múlik, tudok -e így élni itt, a saját életemben, vagy máshol, akár ott is, ha arra vágyom.  ...  De ez majd egy másik gondolatsor lesz :-)
Nekem most elég volt megélni és látni a szépet.

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű még igy is. a mozart golyót én is mindig várom, mikor a férjem visszatér tavasszal.:):):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te melyik fajtát szereted? Az, amelyik a dobozban van, nem olyan édes, a csokija is keserubb. nekem az ízlik a legjobban.

      Törlés
  2. Csodaszép hely! Párszor már beszéltünk róla a párommal hogy haza fele egyszer megállunk majd. Remélem majd a karácsonyi forgatag idején meg is valósul. :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy jól érezted magad!:-) Szép hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés