2013. október 5., szombat

Az anyamobil meg az örömlányok

Szerintem nőiesebb, családanyásabb autóm már nem is lehetne. Hozzáteszem, nem vágytam ilyenre, de ez van. Piros, családi autó. A hátsó ablakain Hello Kitty árnyékolók vannak, a hátsó ülésen két gyerekülés, közöttük egy rakat játék. Szerintem ha egy normális, a szemeit használó ember meglát egy ilyen kocsit, rögtön tudja, hogy ez egy anyamobil.


...

Valoszínűleg más véleményen van az a közeli piroslámpás házat népszerűsítő röplapos, aki minden egyes alkalommal elhelyez egy hirdetményt a szélvédőmön. 
Én meg ugye annyiszor háborodok fel, ahányszor ez megtörténik ( heti háromszor kb ), hogy miféle idióta gondolhatja, hogy ebbe a kocsiba férfi fog beszállni???!!!
...

Egy ideje már azon kezdtem el agyalni, hogy talán manapság  nőket is invitálnak hasonló kéjlakokba? Lehet, hogy én vagyok csak  maradi ? Hiszen a lányok már nem csak a férfiakért vanak ... az öröm, az öröm, főleg ha fizetnek érte. Állítólag.

...

Vagy új fogyasztói csoportot szeretnének megszólítani azon nők személyében, akik a tisztelt férjüknek efajta élményajándékot szeretnének adni például szenteste???
Talány marad még ez előttem egy darabig... 
... vagy most járjak utána ???


1 megjegyzés:

  1. Szerintem inkább örülj, hogy a szórólapozást preferálják a hideghívás helyett! :)))

    VálaszTörlés