2013. október 7., hétfő

A GoodFood magazin októberi számáról

Ahányszor a kezembe kerül a GoodFood magazin, úgy őrizgetem, négezetem, mint egy kincset. A lapok  gyönyörűen illusztráltak, tele fantasztikus ételreceptekkel.
Kiválasztottam közülük pár olyat, amelyeket ki fogok próbálni, mégha nem is pontosan a recept alapján. Merthogy például készül gyors és egészséges pizza naam kenyérből. Én ezt biztosan a saját pizzatészta receptem alapján fogom elkészíteni az itt megismert  spenótos, mozarellás, tojásos feltéttel. Vagy itt van egy újabb egyszerű ötlet, amellyel már régen kacérkodtam, de ki még nem próbáltam - olajbogyós, capribogyós fűszervaj.  Húsokhoz, vagy szendvicsekre is kíváló, el fogom készíteni. 
Ínycsiklandozó édességeket is találtam, felkerültek a listámra, lehet kísérletezni velük a téli estéken. 
Persze bonyolultabb dolgokra is felfigyeltem a magazinban, párnak közülük neki is futok, de többségében egyszerű, ötletes recepteket szoktam  kipróbálni. 

Szerintem ez a lényege egy ilyen magazinnak - ha nem is pontosan, a leírtakat készíti el az ember, de inspirálódik, ötleteket merít belőle, vagy felfigyel olyan alapanyagokra, amelyeket még, vagy már régen nem használt és ezáltal változatosabbá teszi a család étkezését.
Szerintem jópár kedvencemmel találkozni fogtok hamarosan itt a blogon is.

Ha van alkalmatok, vegyétek meg ti is a GoodFood magazin októberi számát. 
Ha nincs, nézzetek körül a weboldalukon: www.goodfoodmagazin.hu



1 megjegyzés:

  1. Szia, most láttam hogy kérdezted a csizmát. Itt találtam:

    http://markasruhazat.com/index.bns?termekek=1&kat=3827

    VálaszTörlés