2013. szeptember 27., péntek

Van egy elméletem - vezetési stílus és jellem

Van egy elméletem a vezetési stílusról. Egy olyan ember, aki képességei (vezetési, autója technikai, bármi más) miatt nem tud megelőzni, miközben én 90-nel megyek két falu között, majd amikor a lakott területre érve  50-re lassítok  ő akkor, diadalittasan  70-nel elhúz mellettem, számomra egy nulla. 


Lehet, hogy ezt most eltúlzom, de én ezt paraszt taplóságnak tartom és tisztelet a kivételnek, ilyen tapasztalatom nagyrészt férfi sofőrökkel van. Egy ilyen ember ugyanígy reagál az életben is, sunyi módon, akkor előnyhöz jutva, mikor mások a játékszabályok szerint játszanak. Az ilyen nem jellem, az én mércém szerint legalábbis.  Egyrészt ugye a szabályokat nem tartja be, másrészt ennek teljes tudatában jut csa előre és éli meg a győzelmi mámort.
Más meg lehet azt mondaná rá, tipikus győztes  típus....


3 megjegyzés:

  1. És átnéz a kocsiból, mosolyog, ami mögött ez van, na tipikus nő...arckifejezés. És elégedetten továbbhajt. Mindig így van, ha nem, magam is csodálkozom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pontosan, ahogy leírtad. Azt viszont hozzátenném, hogy a szabályokat nem azért tartom be, mert nő vagyok, hanem azért, mert ismerem őket és nem kenyerem azokat áthágni. Soha.

      Törlés
    2. De Ő micsoda macsó ettől! Legalábbis azt hiszi....

      Törlés