2013. szeptember 14., szombat

Ősz a lelkünkben

Az őszt a lelkünkben is meg kell élni. Hagyni időt és teret a szüretnek. Beszívni a telt aromákat és színeket, a párás, csípősebb levegőt, amely még ezernyi eszenciáját hordozza a gazdagságnak.  Elraktározni odabenn mindet, felkészülve a kopárabb, színtelenebb, másmilyenebb télre, hogy akkor legyen miből töltekezni.







Forrócsoki és citromos csokis keksz.

125 gramm vajat fél csésze porcukorral,  egy csésze liszttel ( a csésze kb 2,5 decis ), egy sütőporral, két kanál kakaóporral, egy citrom levével és reszelt héjával  összegyúrtam, majd leveseskanálnyi gombócokra osztottam. Ezeket két tenyér között formáztam, picit lenyomtam. Sütőpapírt tettem a tepsibe, majd a kekszeket 160 fokon 10 percig sütöttem. 18 darab lett belőle.
Kell finomab ilyenkor ennél??? Forró csokival az igazi.


4 megjegyzés:

  1. Nekem a szüret most szó szerint szüret lesz, három napon keresztül :) Így jár, aki borvidékre születik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárcsak nekem is lehetne szó szerint!!!! Szilvi, merre van az a borvidék? Jövőre mehetünk segíteni? :-D

      Törlés
  2. Legszívesebben azonnal nekiállnék, de majd csak a hétvégén sütöm meg. Jó ide jönni...:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, mindig szívesen látlak itt ♥

      Törlés