2013. szeptember 5., csütörtök

Készen állni

Fel kell ismerni, ha eljön az idő az első igazi lépésre. Önálló lépésre, amely már nem sodródás, nem a kijelölt, kitaposott ösvényen keresztül vezet, hanem utat mutat, utat vág.
Fel kell ismerni, ha elég tudás, tapasztalat van már a tarisznyánkban. Annyi, amennyiből  már mások is jól lakhatnak. 
Ki kell merni mondani, hogy elég vagyok ahhoz, hogy mától már ADHASSAK is. Nem szerénykedni, nem megbújni a tudásvágy, tapasztalás köntöse mögé azzal, hogy még nem vagyok kész.
De kész vagyok. Adni nem csak azon a ponton lehet, amikor a legtöbbek vagyunk, hiszen többek, legtöbbek pont a tudásunk átadásával leszünk.



2 megjegyzés:

  1. Háromszor elolvastam, és igen, egyetértek, kell, hogy legyen az embernek olyan egészséges önbizalma és önismerete, amikor beismeri, hogy tud adni. Én még tanulom.

    VálaszTörlés
  2. Ez most olyan volt nekem mint egy virtuális ölelés :) Köszönöm!

    VálaszTörlés