2013. szeptember 19., csütörtök

Halál és düh

Haldoklik. És igen, nekem ez fáj, mert én szeretem a növényeket! Bevallom azt is, mindegyikkel külön egyéniségként bánok. 
Dühös is vagyok,-  főleg dühös, mert ezt a kis szobanövényt pár hete vettem  egy multiban. Megláttam, elvarázsolt, hazajött velem.




Most meg itt van ... közel a véghez. Agyalhatok akár mennyit, nem tettem ellene semmit sem. Jól bántam vele, figyeltem rá, de a virág meg fog halni.
Most, hogy elhervadt, látom, hogy van benne - a szár részében egy nagy adag RAGASZTÓ. Igen, ragasztó és innen fakad az a mérhetetlen düh, amit érzek. Virágot vettem, élő növényt, hogy került bele ragasztó??? Merthogy most úgy néz ki így félhalottan a lelkem, hogy mint egy legóvirágot, szépen összerakták, aztán még ráerősítettek a folyékonnyal. 
Hogy ezt akkor is észrevehettem volna, amikor vettem és akkor most nem csodálkoznék, hogy a két hetes virágom kileheli a maradék életet magából??? Úgy látszik, azt nem ragasztották oda elég keményen!
Nem figyeltem, igaz. De melyikőtök keresne tudatosan ragasztót egy virág szárában? Kinek jutna az ilyen az eszébe? Hát ez van.
Újra leírom, dühös vagyok. Nem szeretem a művirágokat, az igaziakért rajongok. Most mégis úgy néz ki, jól átverve, megtévesztve én egy művirágot vettem, csak kissé selejtesre sikerült a tartósítása.
Miért kell a vásárlót már ilyen dolgokban is palira venni???

3 megjegyzés:

  1. Pont azt akartam írni, nézd majd meg a gyökerét. Én a multikban vett virágokban mind csalódtam, és mikor látom, hogy azt csinálják, hogy a gyökerét szinte megfolytják, és agyon vitaminozzák, hogy a szára, levele fejlődjön, minnél hamarabb, én is dühös vagyok, otthon, csak vízzel locsolod, nem valami gyorsítóizével..:-@ Minden egyes esetben tönkre megy a virág amit a multiban veszek, de néha elcsábulok én is...

    VálaszTörlés
  2. Nekem volt már jó tapasztalatom is... a polcon még lógott füle-farka le volt árazva, mert senkinek se tetszett, én hazahoztam meggyógyítottam és szépen életre kelt. Sajnos benne van a pakliban a is hogy átvágnak (én most egy mitesszer eltávolító tapasz miatt vagyok hasonlóan dühös - ami nemhogy a mitesszert nem szedi ki de fel se tapad).
    Sebaj, "veszett több is Mohácsnál" - mondaná most a mamám :)
    Igyál egy finom forró csokit és kapj elő egy boldogságfotót attól majd elillan a mérged :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A méreg elillan, de a virág attól nem éled fel sajnos :-(

      Törlés