2013. szeptember 14., szombat

Boldog és PONT!

Sokszor mondtam már, hogy rosszul vagyunk nevelve. Felfogás, életszemlélet tekintetében, mindenképpen. 
Hiszen amikor a nap, a hold és a csillagok is a helyükön vannak és magunknak már meg merjük súgni, hogy kerek a világ,  ki merjük mondani, MOST BOLDOG VAGYOK,  a levendulák  is értem  nyílnak és illatoznak, a madarak is Ákost énekelnek,  a kávém is pont annyira édes, mint amennyire szeretem, az életem a helyén van, jön a saját ellenreakció: 
" Ez már annyira tökéletes, hogy az  nem is normális. Most minden annyira jó az életemben, hogy biztosan fog történni valami BAJ." 
Hát hogyne történne, ha szinte kívánjuk a rosszat, a törést!!!???!!!


Ki kell mondani, ki kell követelni az állandó és tökéletes boldogság jogát! Hiszen nem átmeneti, vagy pille-boldogságokra vágyunk, hanem arra az igazán igazándira! Arra, amelyet irigyelni szokás, amit mások szerint pofátlanság kimutatni és megélni, ami fölé szivárvány kerekedik az égen.
A boldogság mint életérzés a maga kereken tökéletes végtelen jel formájával legyen ott minden napunkban. És legyen bőr a képünkön azt mosolyogva, szélessávon befogadni és  megélni!!!

Jel forrása

3 megjegyzés:

  1. Ha hiszed, ha nem, pont ezen gondolkodtam az előbb. Tényleg. Elképesztő.

    VálaszTörlés
  2. Én is épp ma mondtam reggel a férjemnek, hogy nagy mákunk van hogy itt és most és így élhetünk :)))

    VálaszTörlés
  3. törekszem, törekszem...:-) Olyan jó, hogy leírod!!!Szép napot Nektek!

    VálaszTörlés