2013. augusztus 31., szombat

Töltött paradicsom

Sok finom érett paradicsomot kaptunk a szüleimtől. Készült belőlük  finom, nyári töltött paradicsom.


A töltelékbe balkáni sajt került / lehet feta is/, egy kevés eidami sajt, füstölt sonka, pulykasonka - mind  felkockázva. Kevertem hozzá apróra vágott petrezselymet, sót és borsot. 
A paradicsomok tetejét levágtam, - ebből lesz a kalap. A paradicsomok húsát kiszedtem egy kanál segítségével, megsóztam őket  és megtöltöttem  a töltelékkel. A paradicsomokra visszakerült  a fejfedő, majd kiolajozott jénaiba kerültek és alufólia alatt kb 25 percig sültek 200 fokon. Ezután a fólia lekerült róluk és további 15 percig sültek. 



A töltött paradicsomok langyosra visszahűtve a legfinomabbak. Próbáljátok ki, nagyon finom!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a töltött paradicsomot, általában hasonlóan töltöm, mint a paprikát és paradicsomlében fő készre.
    Más ízhatás, hiszen a sülteknek egészen más a világa! Ha alkalmas méretűhöz jutunk, megcsinálom ezt a fajtát is még idén.
    stali

    VálaszTörlés