2013. augusztus 7., szerda

Másképpen is lehetne

Minden tiszteletem a fizikai munkát végző embereké. Csodálatom tárgyát elsősorban az olyan munkák képezik, amelyeknek látható eredménye van (vagyis nem olyan, mint az én munkámé).
Az apukám fel tud építeni egy házat! Az anyukám meg tud varrni egy ruhát! Számomra ezek igazi értékek.
Egy valami nem tetszik nekem, sokadig mesterembert végighallgatva az elmúlt időszakban. Az, ahogy egymás munkáját szarozzák le. Elnézést a választott kifejezésért, igyekeztem még jólnevelt maradni, mert ennél cifrábban szokták minősíteni azokat, akik után valahol, bárhol dolgoznak.
Távol áll tőlem ez a fajta kritika, - ez a mindenki hülye, csak én vagyok okos stílus ( még ha néha magam is hajlamos vagyok rá), mert már rájöttem, még azok sem járnak el egyformán a munkájuk során, akiket szigorú előírások, szabályok, vagy paragrafusok irányítanak.
Kiindultam a mesteremberekből, de érvényes ez a fajta minősítés könyvelőre, vagy orvosra egyaránt.
Pedig lehetne kultúráltabban is. Annyit hozzáfűzve, hogy ÉN ESETLEG MÁSKÉPPEN CSINÁLTAM VOLNA. Vagy: ÍGY IS LEHETETT VOLNA CSINÁLNI. Érteném én úgy is a lényeget, de mégsem lenne az az érzésem, hogy adjak hálát az égieknek, hogy eddig nem szakadt a fejemre a mennyezet, gyulladt ki az elektromos vezeték, robbant fel  bármi, valami.

6 megjegyzés:

  1. Itt is ugyanez megy, először bedőltem nekik, és én is szidtam a másik munkást, most már nem, néha odabólogatok...:-)

    Aszfaltoztak nálunk, 120 fokban...na az az izzasztó munka most!:-)

    Hogy birják a lányok a meleget????

    VálaszTörlés
  2. Jajj, ha nagyon szid valaki valakit nekem, akkor mindig az a feltételezés fészkeli be magát a gondolataimba, hogy biztos engem is ugyanígy szid a hátam mögött, ha adok rá okot ha nem...
    Szerintem a nem fizikai munkahelyeken is gyakran fellelhető ez a tipus. Ezért szeretek itthonról home-office-ban dolgozni, legalább kimaradok az irodai sz...keverésből.

    VálaszTörlés