2013. augusztus 28., szerda

Ide gurulj be, kerekes!!!

A keszthelyi Festetics kastély tájékoztatója:

A Főúri életforma kiállítás és a Helikon könyvtár nem 

alkalmas babakocsik és kerekes székek fogadására!

Forrás: ITT, ha nem hiszed el.

Értsd ezt úgy, hogy egy  kirándulni elmerészkedő, babakocsis fiatal  család nem teheti be a lábát a kastély kiállítótermeibe.
Kértem indoklást is, ezt kaptam: a kerekek összekarcolják a fa burkolatot!
Voltam olyan ellenszenves, hogy megkérdeztem, kerekesszékes személynek is ezt a választ adják -e. A hölgyike nem válaszolt, a kastély weboldala viszont egyértelmű választ adott.

Kérdem én, - miért engednek be magas sarkú,  vagy fekete talpú cipőben embereket a kiállításra? Merthogy a sarkas cipő nagyobb kárt tud mívelni a parkettel, mint a fehér gumi kerék, de ugyanúgy egy fekete csíkot húzó sportcipő is.


Na ennyit a diszkriminációról... 2013-ban.




2 megjegyzés: