2013. augusztus 11., vasárnap

Cukkinis, juhtúrós rakott krumpli

A cukkini és a bryndza - juhtúró nálunk már összeszokott párost alkotnak. Most egy rakott krumpli alkotóelemeiként találtak újra egymásra.

A krumplit meghámoztam, félbevagdostam,  majd bioételízesítős vízben megfőztem. Miután puhára főtt, leszűrtem és felkarikáztam.
A kivajazott sütőtál aljára raktam a krumplikarikákat. Ezt a réteget a cukkini követte. Két közepes cukkinit vékony karikákra vágtam és a krumpliágyra helyeztem. A cukkinit bio ételízesítővel és borssal ízesítettem. Füstölt, vékonyra szeletelt szalonnával megszórtam. A juhtúrót tejföllel kikevertem, borssal, ételízesítővel még egy kicsit megízesítettem, majd a rakott krumpli tetejére pakoltam. 
30 percig sütöttem letakarva, kb 200 fokon, majd még tíz percig pirítottam, hogy szép legyen.
Nagyon finom, máskor is elkészítem, talán egy kicsit más variációban is :-)






2 megjegyzés:

  1. De finom lehet, szeretem a juhtúró ízét, bármit fel lehet vele turbózni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem, főleg az igazi termelőit.

      Törlés