2013. július 18., csütörtök

Édes kapros túrós lepény

Éva Takarékos konyháján és egyébb más blogokon is láttam az utóbbi hetekben az édes, kapros-túrós lepényt. Kipróbáltam és nagyon nagy sikert aratott. A lepényt Éva receptje alapján készítettem annyi változtatással, hogy mivel én  2 deci tejet adtam hozzá, végül a leírt 25 dkg liszt helyett legalább 35 dkg-t használtam. A zsír helyett egy kis vajat tettem a tésztába, de helyettesíthető ez akár olajjal is.
A túrós réteg esetében annyit változtattam, hogy a tejfölt hozzáadtam a többi hozzávalóhoz, nem a kikevert tojás sárgájával kentem rá második lépésben a túrós réteghez.



Nagyon finom lett, máskor is készítünk :-)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Örülök hogy kipróbáltad és ízlik . Legközelebb én is ha sütöm kicsit nagyobb tepsibe teszem és akkor vékonyabb lesz a tészta de nagyon ízlett nekünk is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen:-)
      Igen, nagyobb tepsibe tettem, mert a vékonyabb tésztát jobban szeretjük.

      Törlés