2013. június 11., kedd

Puliszka, polenta, ... ahogy tetszik

Életem első puliszkája, vagy polentája! Nem tudom, hogy nevezzem.
 Az én mamám simán lekukoricakásázta volna :-)

8 deci vizet felforraltam, beízesítettem borssal, kevés sóval és bio ételízesítővel. A forrásban lévő vízhez állandó keverés mellett 200 gramm kukoricadarát adtam. A masszát petrezselyemzöldjével, kevés vajjal és feta jellegű (vagy balkáni) sajttal gazdagítottam.
A kását készre főztem, majd egy kiolajozott szilikon tortaformába öntöttem.
A puliszkát pirulásig sütöttem. Nagyon finom lett, próbáljátok ki ti is. friss salátával, joghurtos öntettel isteni!!!




3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. És nagyon finom is. Megkóstoltam és ez lesz holnap az ebédem is munkában.

      Törlés
  2. Kukk be hozzám, van ott neked valami :)

    VálaszTörlés