2013. június 9., vasárnap

Drága baba?!?

Rendeltem két kézműves babát. 24 euróba kerül darabja. 
Rohadt drága! - ez volt a legszerényebb reakció mind közül a környezetemben.

Tisztában vagyok vele, hogy nem olcsó, de: 
Hasonlítsuk csak össze árban egy "szépséges" MONSTER HIGH szörnybabával, vagy egy tömeggyártott Barbieval. 
Azok is legalább ennyibe kerülnek. Tíz deka műanyag, érzéstelen, üres tekintet. Arról már nem is beszélek, hogy a Monster még ronda is. 




Az én értékrendem szerint  az előbbiek és az utóbbiak ár-érték aránya köszönőviszonyban sincs egymással. Ezért rendelek kézműves babát. Szerintem ez tíz év múlva is meglesz valamelyik kosárban vagy polcon, vagy továbbszáll valakire a családban. Ugyanezt viszont nem gondolom a szörnyecskékről. 

2 megjegyzés:

  1. Ha lehetne kommentben helyeslően bólogatni most megtenném :) Helyette csak szavak vannak: szépek a babák és nagyon megértem hogy rájuk esett a választásod.

    VálaszTörlés