2013. június 20., csütörtök

33

Szerényen, virágosan, bankárosan :-)


19 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog születésnapot!
    Egyidősek vagyunk... :-)))

    VálaszTörlés
  2. Bankárosan? Újabb egyezés :) Boldogat!!!

    VálaszTörlés
  3. Isten éltessen sokáig!!! Ó, milyen régen is voltam, én ennyi idős...:-DDDD

    VálaszTörlés
  4. Isten éltessen!
    Én akkor fiatalabb vagyok...éreztem, hogy te bölcsebb, érettebb, tapasztaltabb :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bölcsesség sokszor nem a kor, hanem a megélt események eredménye. Te is bölcsebb vagy a korodnál drága Júlia. Köszi.

      Törlés
  5. Minden jókat kívánok szülinapod alkalmából!

    VálaszTörlés
  6. A 33. év, az a Krisztusi kor. Legalábbis ezt szokták mondani, úgyhogy ez egy külön ünneplést is igényel. Mondjuk úgy, hogy merítesz egy nagy boldogságot és azt mondod: "Elértem ezt a kort is! Mennyi minden van már mögöttem, és még mennyi minden van előttem!" :)))
    ISTEN ÉLTESSEN!

    VálaszTörlés
  7. Isten éltessen sokáig, boldog szülinapot. De fiatal vagy :D

    VálaszTörlés
  8. Isten éltessen nagyon sokáig! Akkor ezért mondtad hogy olyan tortát szerettél volna mint a lányomé, de biztos nagyon finom volt ez a torta is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen. Finom volt, de ez kész, üzleti torta, diósat nem kaptam.

      Törlés