2013. május 18., szombat

Juhtúrós cukkini

 A napokban találtam  Via blogján a juhtúrós cukkinihajó receptjét, amelyet kicsit átvariálva készítettem el. Az ötletért ezer hála, nagyon jók az étel ízei együtt.

Három közepes cukkinit hosszában, majd szélességében is megfeleztem. Kiolajozott jénaiba raktam, sóztam és borsoztam.
Kb 10 dkg juhtúrót, egy tejfölt, felkockázott sonkát, borsot, kicsi sót és sok petrezselyemzöldjét összekevertem, majd ezzel a keverékkel megtöltöttem a cukkiniket.
Alufóliával letakart sütőben sütöttem 200 fokon, majd rászórtam a reszelt sajtot és készre sütöttem. A sütési idő szerintem összesen 20+20 perc volt. Főtt burgonyával, vagy önmagában fogyasztva is nagyon finom. Próbáljátok ki!



A juhtúróval nagy szerencsém volt - igazi árvai ( Orava, Szlovákia) bryndzám volt otthon, egy termelői boltból. Ennek az ízét nem lehet összehasonlítani az üzletláncokban kapható juhtúróéval. Ha van lehetőségeket, válasszátok az  eredetit :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése