2013. április 16., kedd

Frigómustra

Olvastam ma egy cikket arról, hogy a hűtőszekrény hű tükre egy család életstílusának, szokásainak.
...
Meg a pénztárcájának is, de ez valahogy lemaradt...
A négy mellékelt példa csak ezt igazolta vissza nekem. Négy példás frigó, szinte katalógusfotózásra készen, mondjuk a Gorenjének.
De kérdem én, mennyire jellemző a tartalmuk egy átlagos, vagy szegényebb család esetében? Mert valljuk be, - a friss zöldség, gyümölcs, tejtermék, hús, sok ember számára luxus.
Az éhes gyomrokat legolcsóbban megtöltetni sok ezer család számára napi kihívás és azt gondolom, inkább a magas szénhidráttartalmú, lisztből készült  ételek és a  levesek teszik ki a napi betevőjüket a bio zöldség és tejtermék helyett.
Talán  el lehetne készíteni ennek a cikknek a folytatását  az árnyékosabb oldalon is, mondjuk fizetés előtt.


4 megjegyzés:

  1. Az biztos, ez is egy nagyon, nagyon jó téma...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézem, de engem idegesít már a NLC! Annyi bugyutaság megy ott, pedig én is aktív tag voltam ott!

      Törlés
  2. Azt hiszem, ki kellene takarítanom:)
    Másrészt meg igen, valóban nagydolog- helyesen, egészségesen, finomat és elérhető áron- nem mindig jön össze...

    VálaszTörlés