2013. február 20., szerda

Tavaszváró

Nehéz ebben az időszakban kidekorálni a házat, mert még fehérség is van, de már a madarak énekét is hallani. Mintha félne megérkezni ez a tavasz, de már fél lábbal ...
 
 Nézegetem a tavaszi díszeket -  nyulak, csirkék, bárányok, tojások ... pedig én  ilyenkor még nem szeretnék húsvéti hangulatot teremteni! Mi marad még? Virágok és lepkék.
A hétvégén mi is ezen a vonalon indulunk el. A barka ága már nagyon szép, így vágunk le párat, üvegvázába rakjuk és filcből virágokat és pillangókat készítünk rá díszítésként.

 
 
Színes filcet a Kikkben vettem, legnagyobb meglepetésemre. Vettem még szép fehér szalagot is, fa gyöngy díszekkel.
Meglátjuk, mit sikerül készítenünk Eszterrel. A cél, hogy ő mindenképpen aktívan ki tudja venni a részét a munkából.
 
A tavaszi díszítés fontos része számomra a sok  virág. Meglátjuk, milyen szépséget sikerül még beújítanom a hétvégéig.
 
Addig is szívesen várok bármilyen ötletet kreatív, olcsó tavaszi díszek készítéséhez:-)

1 megjegyzés:

  1. A tavasz nekem is egyértelműen a virágokról szól. Most meg nem mondanám, hogy ki mindenkinél... de sok helyen láttam a tojástartóból készített virágokat. Szerintem azt Eszter is élvezné, és ha belejöttök, egész virágtenger is lehetne. :)

    VálaszTörlés