2013. február 20., szerda

A barna süti:-)

Tudom, tudom, biztosan lehetne és szerintem van is szebb neve ennek a gyors sütinek, de én így kaptam egyszer a receptet, maradt is BARNA süti.
Nagyon gyors, nagyon finom.
3 deci meleg vízhez adjunk két deci olajat, 6 deci krisztálycukrot, 3 -4 leveseskanálnyi holland kakaóport,  majd jól keverjük el. Ebből a szép barnaságból tegyünk félre 3 decire valót.
A maradékhoz 6 deci lisztet, 1 sütőport és négy egész tojást adunk, majd a masszát jól elkeverjük
Kivajazott tepsibe öntjük és  160 fokon, 25 percig sütjük ezt a piskótaváltozatot.
Miután kivettük a sütőből, villa segítségével böködjük meg az egész tésztát.
Az elején félretett három deci egyveleghez adjunk ízlés szerint rum aromát, vagy rumot és ezzel locsoljuk meg a még forró, készre sült tésztát.
Ezek után rögön szórjuk meg a sütit kókuszreszelékkel is.
Ennyi. Ugye milyen egyszerű?
Jó étvágyat kívánok hozzá!



6 megjegyzés:

  1. Nálunk nagyon "menö" süti!:-))) Én baracklekvárral szoktam megkenni.
    Milyen jó lehet ma a kollégáidnak!:-)))
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Na, ne legyek gonosz - egy nem érdemelte meg, a többi igen. Mindenkinek ízlett egyébbként.

      Törlés
  3. Kipróbáltam a sütit, nagyon ízlett. A cukrot 4,5 dl-re csökkentettem, mert sokalltam. Köszönöm a receptet. Bea

    VálaszTörlés