2012. december 11., kedd

Levendulás fürdősó - DIY ajándékötlet

A rohanó hétköznapokon  hálát adunk a zuhanyért, de hétvégén néha jól esik egy igazi, forró, illatos fürdőzés.
Nálunk a fürdéshez hozzátartoznak a természetes illóolajak, mint a levendula, narancs, citrom. Szívesen használjuk a fürdősót is, amit Eszter mindig kér a fürdővizébe. A kedvencünk a kamillás hibiszkuszos:-)
Most  bővítettem a készletünket egy illatos, nyugtató levendulás fürdősóval, amihez kristályos, natúr fürdősó, szárított levendula (saját ) és levendulás illóolaj(pannonhalmi ) kellett.
 
 
A keveréket egy szép üvegbe rakjuk, hagyjuk kicsit érni még karácsonyig, majd ha úgy gondoljuk, ajándékként is adhatjuk. Én egy nagy adagot készítettem, amelynek egy része kisebb üvegekbe kerül majd és remélhetőleg megörvendeztet  pár kedves embert a szeretet ünnepén.

2 megjegyzés:

  1. Jó, hogy eszembe jutattad! Tavaly csináltam, nagyon jó lett, ki is próbáltam, és ajándékba is adtam. Idén is kellen, mert van tihanyi levendula olajam.

    VálaszTörlés
  2. Azzal biztosan jó lesz. Jövőre gyűjtök kamillát, hogy olyat is tudjunk készíteni.

    VálaszTörlés