2012. november 23., péntek

Könyvmoly

Ördög Nóra Angyalműhely és Hadas Krisztina Egy tökéletlen anya naplója című könyveket olvasom most.
Az Angyalműhely első, mondjuk elméleti részét egy angyalképző program is követi külön egyedülálló és kapcsolatban élő nőknek is. Furán hangzik? Angyal alatt ez esetben egy boldog nőt kell elképzelni.  Hogy mennyire hatásos a program? El kell olvasni, ki kell próbálni.
 Nekem személy szerint tetszik a sok egyéni történet, példa, tapasztalat, amelyet az Angylműhely foglalkozásain résztvevő nők mesélnek el, másrészt sok nagy általánosság is van a könyvben.  Elmélet, amit már régen ismerünk, csak hát ugye a gyakorlat az egy más dolog.
 
A másik könyv humoros történeteken keresztül meséli el Kriszta és fia életét. Nekem bejön ez a humor, igazi könnyed olvasmány, nem fog belefájdulni a fejem.
 
Nem szoktam pontozni, most sem teszem ezt.  Olvassátok el őket :-)
 
 

2 megjegyzés:

  1. Már egy éve követem online az Angyalműhely történéseit.Nekem is tetszik, hogy segítenek a Nőknek igazi Nővé válni, de a módszereik részleteit nem ismerem.
    Szerinted érdemes megvenni a könyvüket? 10-es skálán mégis mennyi pontot adnál rá? Kíváncsi lennék egy "átlag ember" véleményére
    (és az átlagot most úgy értem, hogy nem közszereplő, nem újságíró firkász, nincs semmi anyagi érdeke abból, ha véleményt mond... szóval érted?).

    VálaszTörlés
  2. A könyv része egy személyes kód is, amellyel regisztrálva a weboldalra további extrákat kaphatsz. Ezt még nem próbáltam ki. Tegnap fejeztem be az elméleti részt, hétfőtől fogom követni a 30 napos programot. Utána szívesen beszámolok róla, addig viszont várnék még az értékeléssel, mert szerintem elvileg ez a rész a lényege.

    VálaszTörlés