2012. november 9., péntek

Fehér téli esték a házban

Lelkesen és jó kedvvel várjuk a telet. Kicsit dekoráltunk már,- nem Karácsonyra természetesen, hanem szép téliesre, havasra, hangulatossá téve ezzel a télelő hosszú estéit.


Toboz és dió fehérre festve 

 

Télire változott a fűzfavesszőlámpa vázája is
 

 
Egyszerű befőttes üveg, az alsó részén fehérre festve. Benne barna gyertya.
 

Tudom, tudom, ez egy nagyon simply angyal, idővel majd kap hajat is. Az újrafelhasználás jegyében a teste a pezsgősdugó drótjából készült, egy kis filccel kiegészítve.
 



 
A pezsgőt megisszuk, a drótból drótangyal készült, a szép duci dugóból pedig majd ugyancsak angyalka lesz.
 
Ti is várjátok már a szép fehér telet?


10 megjegyzés:

  1. Várom a telet....De aranyos az angyalka!!!! Egy pohár pezsgőt most én is meginnék...bár én vörösboros vagyok inkább! De egyedül vagyok, Zsolti még dolgozik....:-(

    VálaszTörlés
  2. Egy kellemes pillanathoz egy pohár borral, pezsgővel mindig jókor van. Még akkor is, amikor egyedül vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ittam egy pohárka vörösbort!;-) De azért hiányzik Zsolti, így olyan szomorkás...

      Törlés
    2. Ne a hiányt és a lemondást lásd ebben a pillanatban, hanem a szépet. Volt egy nyugodt pillanatod, csak magadra. Ez pozitív, nem? :-)

      Törlés
    3. Tudom, rosszul vagyok bekötve....:-) Magamra? Talán ahhoz kevés, hogy átáljak egy pillanatra. Amúgy nem vagyok szomorú, csak valahogy akkor vagyok egész, ha együtt vagyunk.

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, amiket készítettetek! Én csak amiatt várom a telet, hogy minél hamarabb jöhessen a tavasz... :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A télben is rengeteg a szépség, csak fel kell fedezni:-)

      Törlés
  4. Szinte hihetetlen, hogy mennyire hasonló a dekorációnk. Mindjárt felteszem a blogra. Hátha Te is jó kedvű leszel tőle. Pont illik a mostani íráshoz.

    VálaszTörlés
  5. Lehet szeb díszítés télen, mint a fehér? Egyébbként a karácsonyfánk majd arany, barna, krémszín keveréke lesz.

    VálaszTörlés
  6. :)Várjuk a telet, a lányok minden bizonnyal. Nagy terveik vannak, korcsolyázni szeretnének, és a hóembert is gyakran emlegetik. Rebeka haragszik az őszre-vagy valami ilyesmi-, mert nem engedi már jönni a telet.Anna meg már levelezni készül, az angyallal :)
    Miközben én...aki minden évszakot szeretek, de az őszt és tavaszt rendívül , igyekszem minden pillanatát kihasználni, élvezni, okosan megélni ennek a ragyogó időszaknak.
    Aktuális számomra a téma, megírom, talán elolvasod majd. Címe ez lesz: Le az őszi díszekkel..
    Üdv, Júlia

    VálaszTörlés