2012. október 19., péntek

London.... lehetne az én városom???

    Londonban töltött napjaim érdekesek voltak. Az első pillanattól kezdve azt éreztem, hogy ez nem az én városom, pedig:
- jól szervetett
- tiszta
- biztonságos
- udvarias
- szép
- gyönyörű épületekkel
- jó hangulattal
- szép parkokkal
- egyszerűen tökéletes, ...
                                          ... de nem nekem.
    
     Párizsban, Rómában, de akár Bécsben vagy Prágában is rögtön volt bennem olyan érzés, hogy tudnék ott élni.




     Aztán hazajöttünk. Lassan öt napja, hogy emésztem a rengeteg élményt és számtalanszor eszembe jutnak az emberek az utcán, pubokban, metrón.Az utcák, a parkok, a régi szépséges épületek, mellettük a felhőkarcolók. Jól megfér egymás mellett a régi és az új.  Minden egyes pillanattal jobban megerősödik bennem az, hogy London egy élhető és toleráns város. Mindenkit befogad és elfogad. Talán azért is, mert ez eleve egy egyedi város, nemzet, miért ne fogadná be a többi különcöt?
Szóval, szép lassan megváltozik a véleményem. London lehetne akár az én városom is egyszer.

2 megjegyzés:

  1. Én túl bohém gondolkodású vagyok Londonhoz:) Ámbár... Tudnék változtatni:) De még ott éppen nem jártam...

    VálaszTörlés
  2. A bohémságoddal jól éreznéd ott magad! Egyébbként én akkor szoktam mosolyogni, mikor az angol kimértség és visszafogottság fogalmakat hallom és eszembe jutnak a ciklámen kalapok és a sárga bejárati ajtók. Az ajtóknak fogok is szentelni egy bejegyzést.

    VálaszTörlés