2012. október 29., hétfő

Képes hétfő reggel -1.

Hogy én mennyire nem szeretem a hétfő reggelt!!! A mait egy kicsit megszépíti a havazás, aminek örülök és az, hogy ez egy rövidebb munkahét lesz.
Ilyenkor mindig próbálok előszedni olyan emlékképeket, amelyek jó érzéseket váltanak ki belőlem, kicsit megszépítendő a szépíthetetlen tényt, hogy güri lesz 5 napon át és újra, minden nap harcolni kell az idővel meg a világgal, mert annyira keveset hagynának nekünk a saját életünkből.
Az 1-es sorszám a bejegyzés címében pedig arra utal, hogy lesz folytatás is, igyekszem minden hétfőre egy szép pillanatot idéző képet csatolni ide.
 
 
Bár beugrott egy jópofa havas kép is, de csak másodikra, úgyhogy az eheti nyertes ez lenne: vasárnap reggeli Rómában az Angyalvárban, kilátással a Szent Péter Bazilikára. Életem legszebb reggelije. Ez olyan pillanat, amelyre így hétfő reggel kimondottan jó visszagondolni, reménykedve abban, hogy sok hasonló lesz még:-)
 
 
Kellemes hétfőt és még szebb hetet kívánok nektek!

6 megjegyzés:

  1. Pompás ötlet, kedves SW!!!
    Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Valamibe kell kapaszkodni hétfő reggel:-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kellenek a jó ötletek:), a hétfővel nehéz megbarátkozni.
    Azért szép hetet:) !

    VálaszTörlés
  4. Jó kép, jó ötlet! :o) Azért legyen szép heted!

    VálaszTörlés
  5. Köszi, ha van kedvetek, kövessetek, várom a hétfői jókedv képeket!!!

    VálaszTörlés
  6. Jelentem, a képen még fiatal voltam, most meg már középkorú vagyok. Legalábbis a tizenéves mércémmel mérve:-)

    VálaszTörlés