2012. október 21., vasárnap

A konzervatív, kimért angolok ajtói

Ahogy azt írtam egy kommentben, londoni utam óta mindig megmosolygom a konzervatív angol, vagy kimért angol kifejezéseket. Hogy miért?
Mert annyi színes ajtót  és annyi rikítós, hihetetlen formájú kalapot  még sehol sem láttam, mint Londonban.
A kalapokat nem tudtam lefotózni, de mivel alkalmam volt egy esküvőre érkező nagy társaságot megfigyelni a St. Paulś  Cathedral-nál, igazi divatbemutatóban volt részem. Fekete, fehér, szürke, kék kalapokat nem láttam, cikláment, pirosat, sárgát, lilát, ezüstöt viszont annál többet. Valami csoda volt, hihetetlen eleganciával tudták őket viselni a hölgyek.
Na de maradjunk az ajtóknál. Piros, kék, sárga, zöld. Meseszépek voltak, rengeteg virággal körülvéve. Szeretem, ha a bejárati ajtót virágok övezik és így  köszöntik az érkező vendéget.

 
Virágos ládák ezer variácíóra. Az egyi kedvencem a muskátli-buxus, muskátli - minifenyő kombináció.  Azt sajnos nem érkeztem lefotózni.


 
A történelmi épületeket is színesebbé lehet tenni a virágokkal.


 
Most látom, mennyi kék ajtót fotóztam.









A végére egy piros csoda, ami a semmibe vezet.
 

Gyönyörű, színes pubokat is fotóztam, legközelebb jönnek azok a képek is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése