2012. szeptember 15., szombat

Tudom,... megszállottság...

Tudom, ....  megszállottság  hogy nálunk már ennyi Párizsra és Franciaországra utaló tárgy van, de ígérem: az Eiffel tornyot nem építjük fel a kertben.
 
Ezek a helyes kis párnák viszont egy kis párizsi őszt varázsolnak a nappalinkba.
 
 
Az első kettő mintában egyforma, méretben más. Mindkettő a KIKKből (legnagyobb meglepetésemre, ott találtam rájuk ).
 
 
 
 
Ezt egy fiatal szlovák textiles készítette, a www.sashe.sk oldalon találtam, limitált mennyiségben készült.

7 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem az elkötelezettséget. Még akkor is szép, ha kispárnákban, vagy egyéb tárgyakban merül ki, bármiben, amit a lehetőségek megengednek...Van valami, ami a miénk, ami nekünk tetszik, nekünk szép, ...jó dolgok ezek!

    VálaszTörlés
  2. Én is így vagyok ezzel. Ha jó érzés ránézni egy tárgyra, mert kellemes emlékeket ébreszt, akkor sok kis boldog pillanattal lehetek gazdagabb. És csakis ez számít.

    VálaszTörlés
  3. Hm, a fene vinné el, tegnap ott jártam körül kellett volna néznem. nagyon aranyosak és szépek. még illene is a nappaliba.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nagyon szépek, nekem is van hasonló:) A KIK nem egy rossz hely:)

    VálaszTörlés
  5. Nem, mindig lehet ott valami kincset találni:-)
    Egyébbként terítő is volt, azt is vettem.

    VálaszTörlés
  6. Képzeld el, és mosolyogj: a Férjem napokig kiküldetésben volt, a munkájából adódóan, ilyenkor mindig meglepetésekkel tér haza. És én ma kaptam egy ilyen párnát, a nagyobbat, teljesen véletlenül és váratlanul... Szép és puha:) Örülök:)))

    VálaszTörlés