2012. szeptember 28., péntek

Mi mindent találunk a te íróasztalodon???

Mondjon bárki bármit, minden nap reggeltől délutánig, netán estig kibírni  egy olyan helyen, ahol formális, unalmas  egyenszürkeség van, nem túl könnyű.
Az ember igyekszik kis apróságokkal kellemesebbé teni a közvetlen környezetét, kirak ezt-azt, legyenek azok képek, emlékek, ajándéktárgyak. A lényeg, hogy jól essen rájuk nézni.
Számomra a legnagyobb jelentőségük mégis azért van, mert rájuk pillantva  mindig tudom, vár otthon egy másik élet, amely fontosabb is és színesebb is.

Mi szépet  találni  az én íróasztalomon az irodámban?

♥ egy régebbi képet rólam és a lányomról. Fekete -fehér és én készítettem.





♥ melette egy levendulás hűtőmágnes

♥ egy neonszínekben pompázó hógömb Párizsból, amit a lányomnak hoztam, de nálam végezte, miután két perc alatt letört az aljából egy darabkát


♥ a kedvenc piros kutyás-macskás minibögrém a reggeli piccolohoz



♥ egy ajándék toll Londonból, az egyik ügyfelemtől kaptam.



Nos, a ti íróasztalotokon mi érdekeset találnánk???

2 megjegyzés:

  1. Nincs iróasztalom, de a gyerekek irósztalát nem sorolom. Mesinek, tele festékkel, rajzpapírral, a fiúknak, van ott lego, forrasztópáka(?), kocsi...:-)))))
    A tiéd viszont nagyon jó! Meleg, otthonos...

    VálaszTörlés
  2. Az irodámban és a tárgyalómban is minden szürke. Igyekszem színeket csempészni oda.

    VálaszTörlés