2012. szeptember 10., hétfő

Csak rajtunk múlik...

Egy helyzet, két nézőpont:
 
" Már két éve nem voltam kirándulni a tengernél! Persze az idén sme jutottam el oda. Az embernek már ez sem adatik meg, pedig egész évben keményen dolgozik. Csak a munka és a kötelezettségek, semmi öröm sincs már ebben az életben! Elszomorító ez az egész mostani helyzet."
...
"Az idén nem jutottam el a tengerhez, de mindig örömmel gondolok vissza azokra pillanatokra, amelyeket ott vagy a világ más gyönyörű helyein  tölthettem és hálás vagyok azért, hogy sok ilyen  volt már eddig is az életemben. Hiszem, hogy sok szép helyre fogok még eljutni."
 
...
....
...
 
Ismeretlen jövő - milyen rémísztő!!! Ismeretlen jövő - mennyi esély és lehetőség!  
 
Ezer más példát írhatnék még le. Hiszem, hogy csak  rajtunk múlik, mit hogyan élünk meg. Egy új helyzetet kezelhetünk gondként,  de megélhetjük  kihívásként  is.
Mondjon bárki bármit, lehet ezer ellenérv, hinni akarom, hogy ez így van!!!
 
 
 
 

.... ahogy én először láttam a tengert, 2005 szeptember 9.-én, reggel öt órakor ...
/Görögország, Olympic Beach/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése