2012. május 6., vasárnap

Válassz egy tantárgyat!

Ha választhatnál most, felnőttként egyet az alapiskolai tantárgyaid közül, melyik lenne az?
Mit tanulnál újra?

Én soha sem szerettem a matematikát, fizikát, kémiát. Humán beállítottságú voltam, kis művészlélekkel. Szerettem a magyar mellett a szlovákot, a németet és az angolt is.
Később, a középiskola után úgy hozta a sors, hogy meg kellett barátkoznom a matematikával. Nagyon megszenvedtem vele az elején, de be kell hogy valljam, nagyon sokat adott. Bebizonyítottam magamnak, hogy a matematikát is meg lehet tanulni, csak meg kell érteni benne az összefüggéseket. Onnantól pedig az egész csak egy játék, egy feladvány, amelyet  meg kell fejteni.
Ma a munkám nagy részében számolok, elemzéseket készítek. Ki hitte volna???

Az utóbbi időben érzem, hogy jó lenne pár dolgot újra tanulni, vagy új dolgokkal megismerkedni.
Ha választhatnék, én a fizikát tanulnám újra (és tovább ), hiszen ezen a területen  valódi hiányosságaim vannak, viszont mostanra értem el odáig, hogy szeretném is pótolni ezeket. Mi mindent választanék még? Kémiát, asztrológiát, asztrofizikát.
Nyelveket is tanulnék, vagyis már tanulok: Két hete (újra )  franciául! Hihetetlenül élvezem. Amellett, hogy egy új nyelvvel ismerkedem, a tanulásnak köszönhetően sokkal gyorsabban pörög az agyam is  és még több dologgal tudok foglalkozni egyszerre.

Nos, ti melyik tantárgyat választanátok???
Mit fogtok holnaptól tanulni???
:-)

2 megjegyzés:

  1. tanulni valószínűleg nem fogok... arra már nincs kapacitásom... pedig szívesen elkezdeném (újra) az olaszt. Egyébként én a matekot imádtam, főleg a logikai részét, aztán - láss csodát - kommunikáció - magyar szak lett belőle. A húgom humán volt (főleg töri),most meg vezető közgazdász egy banknál. így van ez... belekezdtem az angol szakba is (akkor jött Lányka, és abbamaradt) talán folytatnám... ha nem lenne olyan messze...

    VálaszTörlés
  2. Hajrá!!!
    A húgoddal biztosan hasonlítunk - belőlem is közgazdász lett és bankban dolgozom. Ennyit a humán beállítottsághoz :-)

    VálaszTörlés