2012. május 15., kedd

Ma mit tettem magamért?

Néha eltelik úgy egy nap, hogy semmit sem teszünk magunkért. Reggel rohanás, készülődés a munkába, gyerekkel oviba, iskolába. Utána munka, ahol az ember lassan szétosztogatja saját magát, majd a nap végére beesik az ajtón. Addigra már csak árnyéka önmagának. Otthon viszont jönnek az újabb feladatok, kötelezettségek.
 Mi marad nekünk? Mit adunk magunknak? Hány nap telik el úgy, mintha programozott robotok lennénk? Sokszor, a nap végén még leülünk az internet elé, bambulunk bele a világba, aztán vége, ennyi. Mehetünk aludni, másnap kezdődik minden előről.
A tegnapi nap volt az első, hogy tudatosan igyekeztem magamért is tenni valamit. Ha úgy tetszik, adni magamnak is valamit, hogy legyen értelme a napnak. Volt egy fél órás családi séta  kis fagyival, hallgattam a  rigókat a naplementében, tekertem egy jót a szobabiciklin és olvastam mesét is.
Ha minden napból sikerül egy kicsit elcsípnem magamnak, akkor lesz erőm úgy élni, ahogy érdemes. Szép napot mindenkinek:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése