2012. április 6., péntek

Új kreatív hobbi: Dekupázs -szalvétatechnika

A dekupázs már nagyon régen tetszett nekem, de ezen a héten végre rászántam magam arra, hogy ki is próbáljam.

A szükséges eszközöket - ecset, ragasztó, fa alap, szalvéta, megvettem egy kreatív boltban´. Az eladó ellátott pár tanáccsal, neten is hozzáolvastam kicsit, aztán belevágtam.


Kezdőnek az egyik legjobb és legegyszerűbb feladat a poháralátét készítése kész fa lapra.

Nos, itt van pár darab azokból, amelyeket eddig készítettem. Ha kicsit jobb idő lesz, le fogom őket lakkozni,  hogy 100%-os legyen a tartósság.



Idővel persze komolyabb dolgokat is szeretnék készíteni, de haladjunk kis lépésekben, úgyhogy a következő projekt egy  húsvéti tojás dísz forma  dekorálása lesz.

2 megjegyzés:

  1. Egyidőben én is sokat készítettem, néha még mindig elragad a hév, de inkább ajándékba, vagy ékszerre. Egyszer majd megmutatom őket!

    VálaszTörlés